Grönan!!!!!!!!

Jag och mina 7kompisar(marco,markus,aziz,james,agne,isabell och alice) ska på grönan,på lördag det kommer bli skit kul. Och en sak kommer göra det änu roligare är att jag och isabell ska göra ett bus mot aziz eller james, vi ska köpa typ en mjukglass och trycka upp den i nån av doms face, eller har ni nån bättre idee så vill jag och mina kompisar gärna veta det och så vill jag och mina kompisar veta vem vi ska busa med. Om ni tycker det e taskigt att vi tänker göra det så ska ni veta att de har gjört massa saker mot oss. Eller jag menar mot alla tjejer så man kan säga att alla ska hemnas.



         Har ni varit i spök huset det har jag inte men jag ska. jag slog vad med james om, att jag inte får skrika mer än fem gånger,jag kommer fölora 50 spänn.jag vill vinna och jag vill skrika för då blir det roligare.Om ni har varit i spök huset så skulle jag vilja veta om det e läskigt där.













 Jag undrar om insane e läskig det tror jag inte men jag vet inte men om nån av er har det så skulle jag bli glad om du skrev det till mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att det e bra idee med glass grejen.insane e nog kul men om du vill skrika i spök huset så tycker jag att du ska ge han pengarna och sen skrika så mycket du vill

2010-05-06 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0